Zgody
Zgoda na komunikację marketingową
Komunikacja marketingowa to szansa na tańsze połączenia, SMS-y i wiele innych usług, które pozwolą jeszcze bardziej obniżyć Twoje koszty!
Jeśli wyrazisz taką zgodę, dowiesz się o:
- Promocjach, usługach i bonusach do doładowań specjalnie dedykowanych dla Ciebie.
- Zniżkach na połączenia, SMS-y i Internet.
- Konkursach i loteriach z nagrodami.
Jak przekazać oświadczenie woli dotyczące otrzymywania informacji marketingowych?
- W punkcie sieci Plus (listę punktów znajdziesz na stronie www.plus.pl/znajdz-salon) wyraź zgodę w trakcie podpisywania umowy w ramach ofert Plus Abonament, Plus Firma, Plus Internet, Plus Mix lub przy rejestracji numeru w Plus na Kartę lub
- Wyślij SMS-a o treści ZGODA pod bezpłatne numery 8032 oraz 8000 lub
- Zaznacz odpowiednią zgodę w serwisie internetowym iPlus dostępnym na stronie www.iplus.pl, zakładka "Konto i formalności", pozycja "Obsługa zgód". Możesz tu także zweryfikować aktualny stan wyrażonych przez Ciebie zgód lub
- Wyślij pismo z dopiskiem dane osobowe na adres:
Polkomtel sp. z o.o.
Departament Reklamacji
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
(przykładowa treść pisma: „Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną dla numeru telefonu..(wpisz swój numer)”.
Można wyrazić i wycofać zgody składając oświadczenie:
- Telefonicznie dzwoniąc na numer 601102601
- Pisemnie na adres:
02-673 Warszawa
ul. Konstruktorska 4,
Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje, - Pisząc na adres Pocztą elektroniczną: bok@plus.
- Osobiście: w Punkcie Sprzedaży
Można wyrazić i wycofać zgody poprzez aplikację iPlus
Należy wejść w "Twój profil" i następnie wybrać trzecią zakładkę "Zgody"
Informacje https://www.plus.pl/zgody-marketingowe.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

Artykuły powiązane
- Czy można bez konsekwencji rozwiązać umowę w Plusie Mix?
- Czy można rozwiązać umowę bez konsekwencji, jeżeli zaznaczona jest opcja czas oznaczony?
- Jak rozwiązać umowę po śmierci Abonenta?
- Jakie dokumenty trzeba przedstawić przy zakupie nowej aktywacji ?
- smartDOM - Domowy Program Oszczędnościowy
- Rozwiązana umowa z powodu braku płatności-co zrobić?