Umowa
< Mój Plus
Przeniesienie numeru
Zgody
Jak zwrócić zakupione urządzenie?

Jeśli jesteś osobą fizyczną lub z Jednoosobową Działalnością Gospodarczą możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki lub odstąpienia od Umowy.

  • Towar nie może nosić znamion użytkowania oraz nie może być uszkodzony.
  • Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na wskazany w załączniku do umowy adres:
             InterPhone Service Sp. z o. o.
             Ul. Inwestorów 13,
             39-300 Mielec.
  • Sugerowanym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu (które otrzymasz z umową lub pobierzesz ze strony https://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki, w sekcji Odstąpienie) i wysłanie go wraz ze sprzętem, fakturą VAT, Dowodem Wydania na adres magazynu.
    W oświadczeniu należy zaznaczyć z jakiej umowy rezygnujesz – usługi telekomunikacyjne, umowa na sprzęt, obu.
    Możesz wysłać samo odstąpienie w ciągu ustawowych 14 dni (liczmy datę nadania), na dosłanie sprzętu masz kolejne 14 dni od momentu nadania odstąpienia.
  • Zwrot możesz zrealizować
    - dowolną firmą kurierską, na swój koszt lub
    - na koszt Polkomtel Sp. z o.o., szczegóły dostępne są na stronie https://www.plus.pl/zwroty 
  • W przypadku zakupu urządzenia w Sklepie Internetowym zapytanie o status zwrotu możesz kierować na adres e-mail esklep@plus.pl  lub dzwoniąc pod numer: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8:00 - 21:00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł