Zmiany na koncie
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Serwis iPlus
Sklep internetowy
Blokada usług wychodzących Plus Mix - co mam zrobić?

Jeśli nie zrealizowano wszystkich obowiązkowych zasileń

Blokada usług wychodzących może być skutkiem wykorzystania środków na koncie lub zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących. W tym przypadku, aby nadal móc wykonywać połączenia, korzystać z usługi  należy zasilić konto kwotą minimalną wynikającą z umowy.

Pamiętaj!

  • Każde zasilenie Kwotą Minimalną lub wyższą przedłuża ważność konta o 30 dni.
  • Nie zasilaj konta Kwotą Minimalną rzadziej niż raz na 30 dni. Rzadsze zasilenia powodują, że okres ważność dla usług wychodzących wygaśnie - co oznacza, że nie będziesz mógł wykonywać rozmów wychodzących (z wyjątkiem numeru zasilającego 5555 oraz numeru alarmowego 112).
  • Po upływie 30 dni od zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących Polkomtel może zaprzestać świadczenia usług i rozwiązać umowę łącznie z wysłaniem noty karnej.

 

Jeśli zrealizowałeś wszystkie obowiązkowe zasilenia

Blokada usług wychodzących może być skutkiem:

  • Wykorzystania środków na koncie lub
  • Zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących, który uzależniony jest od nominału zasilenia. W każdym z tych 2 przypadków należy zasilić konto zgodnie z zasadami w ofercie Plus na Kartę. 

 

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł