Umowa
< Mój Plus
Przeniesienie numeru
Zgody
Zakup sprzętu na raty

Sprzęt na raty możesz zakupić w ramach oddzielnej umowy wraz z umową/lub bez umowy na usługi telekomunikacyjne. Dowodem sprzedaży ratalnej jest faktura, którą otrzymasz wraz z harmonogramem spłaty rat oraz regulaminem sprzedaży urządzeń. Urządzenie stanowi własność Polkomtel, aż do czasu uiszczenia w całości opłaty za urządzenie.

Płatności za raty

  • Jeśli sprzęt zakupisz wraz z usługą telekomunikacyjna data płatności raty jest zgodna z Twoim cyklem bilingowym i jest płatna na to samo konto, co opłaty za usługi telekomunikacyjne. Oznacza to, że wpłaty dokonujesz razem z opłatami za usługi telekomunikacyjne. Szczegółowe informacje dotyczące naliczonej raty (nr raty, za jaki sprzęt oraz nr telefonu) będą prezentowane na fakturze, w pozycji "Rozliczenie konta".
  • Jeśli umowę rozwiążesz, nadal zobowiązany jesteś do spłaty rat (jeśli jeszcze pozostały). Otrzymasz pismo informujące o zakończeniu umowy ratalnej i dalszej spłacie rat za sprzęt wraz z harmonogramem. Będziesz otrzymać co miesiąc dokument zawierający kwotę naliczonej raty wraz drukiem do zapłaty.

Wcześniejsza spłata rat

Możesz opłacić dowolną liczbę rat lub dokonać całkowitej spłaty wszystkich rat przed wymaganym terminem, powinieneś o tym poinformować Polkomtel pisemnie:

  • na adres Polkomtel Sp. z o.o., Sekcja Obsługi Płatności, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa lub
  • e-mailem na adres bok@plus.pl.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Imię i nazwisko
  • PESEL lub NIP
  • Nr telefonu
  • Liczba rat, które chcesz wcześniej uregulować oraz ich wartość
  • Termin dokonania wpłaty

Możesz równolegle wysłać pismo oraz dokonać przelewu. W przypadku braku pisma, wpłata będzie widniała na koncie, jako nadpłata na koncie.

Widoczność rat w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej iPlus

  • Po zalogowaniu się do serwisu internetowego iPlus, wejdź w zakładkę "Płatności", następnie "Raty", widoczna jest lista umów ratalnych dla danego konta Klienta. Po kliknięciu w "Numer umowy" zostają wyświetlone szczegóły: numer raty, kwota i płatność. 
  • Po zalogowaniu się do aplikacji iPlus, zakładka "Profil" następnie "Raty".
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł