Przeniesienienumeru
< Mój Plus
Umowa
Zgody
Czy można przejść z usług abonamentowych do oferty na kartę zachowując ten sam numer telefonu?

Tak, jeżeli:

  1. wypełniłeś zobowiązania dotyczące czasu oznaczonego umowy w ofercie abonamentowej,
  2. złożyłeś wniosek o rozwiązanie umowy (z wyjątkiem rozwiązania umowy wraz z przeniesieniem numeru do innego operatora),
  3. nie zalegasz z płatnościami

w ciągu 30 dni od dnia rozwiązania umowy abonamentowej masz możliwość zachowania numeru w ofercie Plus na Kartę.

Warunki skorzystania z oferty?

Należy zarejestrować numer:

  1. przed wskazaną datą wyłączenia numeru, wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści PRZENIES na numer 80107 (dotyczy osób indywidualnych),
  2. opcjonalnie po dezaktywacji numeru, rejestracji możesz dokonać osobiście w każdym punkcie Plusa (listę punktów znajdziesz na stronie www.plus.pl/znajdz-salon) lub w jednym z punktów partnerskich (listę punktów znajdziesz na stronie www.plus.pl/mapa-salonow?p=rejestracja). 

Zlecenie spowoduje przypisanie danych potrzebnych do rejestacji. W dniu aktywacji numer będzie zarejestrowany w ofercie na kartę i będzie aktywny, wystarczy jedynie doładować konto w ciągu 30 dni dowolną kwotą, aby zatrzymać numer. Numer na kartę znajduje się w taryfie Plus Elastyczna na Kartę.

Dodatkowe informacje

  1. Nie ma możliwości przeniesienia numeru internetowego do oferty na Kartę.
  2. Zlecenie przeniesienia danych można odwołać wysyłając bezpłatnego SMS-a pod numer 80107 o treści COFAM.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.