Umowa
Kaucja - rodzaje pobieranych kaucji oraz zasady ich zwrotu
Kaucja jest to kwota środków pieniężnych pobierana w celu zabezpieczenia opłat z tytułu świadczonych przez POLKOMTEL sp. z o.o. usług telekomunikacyjnych i innych należności (§ 13 Regulaminu świadczeń usług telekomunikacyjnych, regulamin znajdziesz na stronie www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki).
Kiedy pobierana jest kaucja?
- Za aktywowanie usług telekomunikacyjnych (w przypadku Klientów abonamentowych):
- uruchomienie roamingu i połączeń międzynarodowych (zwrot po 3 terminowo uregulowanych rachunkach, licząc od daty wpłaty kaucji);
- udostępnienie połączeń z serwisami rozrywkowymi i informacyjnymi w roamingu (zwrot po 12 terminowo uregulowanych rachunkach, licząc od daty wpłaty kaucji). - Za aktywację karty
- Zwrot kaucji następuje po 3, 6 lub 12 terminowo uregulowanych rachunkach w przypadku Klientów abonamentowych lub po osiągnięciu połowy liczby wymaganych zasileń określonych w warunkach promocji dla Mix, licząc od daty wpłaty kaucji.
Gdzie wpłacić kaucję?
- W kasie w siedzibie głównej Polkomtel Sp. z o.o.
- W punktach Plusa (lista punktów dostępna jest na stronie www.plus.pl/znajdz-salon)
- Przez doradców biznesowych Plus.
Kiedy i w jaki sposób kaucja jest zwracana?
- Kaucja zwracana jest na podstawie pisemnej dyspozycji zwrotu kaucji określonej przez Ciebie w "Oświadczeniu przyjęcia i zwrotu kaucji".
- Zwrot gotówki jest możliwy przekazem pocztowym lub przelewem bankowym.
- Kaucja może także zostać przekazana na podstawie Twojej dyspozycji na poczet bieżących płatności wobec Polkomtel sp. z o.o.
Dodatkowe informacje
- Kaucja nie zostanie zwrócona w przypadku powstania zaległych płatności. Kwota pobranej kaucji zostanie wówczas przekazana na poczet płatności, jako wymóg płatności.
- W przypadku zmiany dyspozycji zwrotu kaucji prześlij nową dyspozycją zwrotu przed upływem okresu zwrotu kaucji emailem na adres: bok@plus.pl.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł