- Plus.pl - Baza wiedzy - Inne
Serwis wyświetlacza w aplikacji - zgłoszenie uszkodzenia
Usługa Serwis Wyświetlacza umożliwia skorzystanie z usługi naprawy mechanicznie uszkodzonego ekranu w telefonie.
Zakres Serwisu obejmuje:
- Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu do i z Punktu Naprawczego.
- Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza.
Jak zgłosić uszkodzenie?
W przypadku uszkodzonego wyświetlacza należy w ciągu 2 dni skontaktować się z Infolinią techniczną pod numerem 227161999 lub zgłosić uszkodzenie na stronie www.naprawaplus.pl
Po zgłoszeniu usterki:
- W ciągu dwóch dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy je do punktu naprawczego.
- W ciągu 7 dni roboczych zostanie przeprowadzona naprawa uszkodzonego wyświetlacza urządzenia w punkcie naprawczym.
- W ciągu 2 dni Kurier dostarczy Ci przesyłkę.
Jakie informacje są wymagane przy zgłoszeniu uszkodzenia?
- Marka, model oraz numer IMEI lub numer seryjny uszkodzonego sprzętu.
- Imię i nazwisko.
- Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
- Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
- Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
- Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy.
- Ewentualne dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy.
Przed przyjazdem kuriera, należy
- Przygotować sprzęt i akcesoria w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
- Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta).
Dezaktywacja usługi
Wyślij SMS pod nr 8055 o treści : DEAKT YYYYY XXXXXXXXXXXXXXX, gdzie:
YYYYYY to alias przypisanej usługi w zależności od oferty:
- Plus Abonament: SWAPL1
- Plus MIX: SWAPL2
- Plus na Kartę: SWAPL3
XXX... to numer IMEI smartfona objętego usługą.
Regulamin usługi znajdziesz na stronie www.naprawaplus.pl/serwis-wyswietlacza
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł