Inne
< Usługi i pakiety
Plus Abonament
Plus Firma
Plus Internet
Plus Mix
Plus na Kartę
Serwis wyświetlacza w aplikacji

Usługa Serwis Wyświetlacza umożliwia skorzystanie z usługi naprawy mechanicznie uszkodzonego ekranu w telefonie.

Zakres Serwisu obejmuje:

  1. Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu do i z Punktu Naprawczego.
  2. Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza.

 
Kto może skorzystać z usługi?

Usługa jest dostępna dla ofert Plus Abonament, Plus na Kartę i Plus MIX.

 

Jaki sprzęt można objąć usługą?

Dowolny smartfon zakupiony na terytorium Polski z systemem Android 6.0 lub wyżej albo iOS 10.3 i wyżej.

Aplikacja dzięki nowoczesnym algorytmom umożliwia weryfikację czy ekran telefonu nie jest uszkodzony w momencie aktywacji usługi.


Aktywacja

  1. Pobierz i zainstaluj aplikację Serwis Wyświetlacza ze sklepu Google Play lub AppStore.
  2. Aplikacja dostępna telefonów z systemem: Android 6.0 i wyżej, iOS w wersji 10.3 i wyżej.
  3. Postępuj zgodnie z instrukcją aby zweryfikować stan ekranu (potrzebne będzie lustro).
  4. Zaakceptuj przedstawioną ofertę i aktywuj usługę.

 

Opłaty


Oferta abonamentowa

Cena: 10 zł z VAT za 30 dni.

Limit na naprawy: jedna naprawa do wartości telefonu przez 12 miesięcy.
Opłata za usługę doliczana jest do rachunku.


Oferta na kartę i mix
Cena: 7 zł z VAT za 30 dni.
Limit na naprawy: 700 zł na dowolną liczbę napraw przez 12 miesięcy.

Opłata jest pobierana ze środków salda głównego.



Jak zgłosić uszkodzenie?

W przypadku uszkodzonego wyświetlacza należy w ciągu 2 dni skontaktować się z Infolinią techniczną pod numerem 227161999 lub zgłosić uszkodzenie na stronie www.naprawaplus.pl

Po zgłoszeniu usterki:

  1. W ciągu dwóch dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy je do punktu naprawczego.
  2. W ciągu 7 dni roboczych zostanie przeprowadzona naprawa uszkodzonego wyświetlacza urządzenia w punkcie naprawczym.
  3. W ciągu 2 dni Kurier dostarczy Ci przesyłkę.

 

Jakie informacje są wymagane przy zgłoszeniu uszkodzenia?

  1. Marka, model oraz numer IMEI lub numer seryjny uszkodzonego sprzętu.
  2. Imię i nazwisko.
  3. Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
  4. Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
  5. Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
  6. Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy.
  7. Ewentualne dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy.


Przed przyjazdem kuriera należy

  1. Przygotować sprzęt i akcesoria w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
  2. Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta).

 

Dezaktywacja usługi

Wyślij SMS pod nr 8055 o treści : DEAKT YYYYY XXXXXXXXXXXXXXX

YYYYYY to alias przypisanej usługi w zależności od oferty:

Plus Abonament: SWAPL1

Plus MIX: SWAPL2

Plus na Kartę: SWAPL3

XXX... to numer IMEI smartfona objętego usługą.

Regulamin usługi znajdziesz na stronie www.naprawaplus.pl/serwis-wyswietlacza

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.