Usługa Serwis Wyświetlacza umożliwia skorzystanie z usługi naprawy mechanicznie uszkodzonego ekranu w telefonie.
Zakres Serwisu obejmuje:
- Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu do i z Punktu Naprawczego.
- Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza.
Kto może skorzystać z usługi?
Usługa jest dostępna dla ofert Plus Abonament, Plus na Kartę i Plus MIX.
Jaki sprzęt można objąć usługą?
Dowolny smartfon zakupiony na terytorium Polski z systemem Android 6.0 lub wyżej albo iOS 10.3 i wyżej.
Aplikacja dzięki nowoczesnym algorytmom umożliwia weryfikację czy ekran telefonu nie jest uszkodzony w momencie aktywacji usługi.
Aktywacja
- Pobierz i zainstaluj aplikację Serwis Wyświetlacza ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Aplikacja dostępna telefonów z systemem: Android 6.0 i wyżej, iOS w wersji 10.3 i wyżej.
- Postępuj zgodnie z instrukcją aby zweryfikować stan ekranu (potrzebne będzie lustro).
- Zaakceptuj przedstawioną ofertę i aktywuj usługę.
Opłaty
- Oferta abonamentowa
Cena: 10 zł z VAT za 30 dni.
Limit na naprawy: jedna naprawa do wartości telefonu przez 12 miesięcy.
Opłata za usługę doliczana jest do rachunku. - Oferta na kartę i mix
Cena: 7 zł z VAT za 30 dni.
Limit na naprawy: 700 zł na dowolną liczbę napraw przez 12 miesięcy.
Opłata jest pobierana ze środków salda głównego.
Jak zgłosić uszkodzenie?
W przypadku uszkodzonego wyświetlacza należy w ciągu 2 dni skontaktować się z Infolinią techniczną pod numerem 227161999 lub zgłosić uszkodzenie na stronie www.naprawaplus.pl
Po zgłoszeniu usterki:
- W ciągu dwóch dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy je do punktu naprawczego.
- W ciągu 7 dni roboczych zostanie przeprowadzona naprawa uszkodzonego wyświetlacza urządzenia w punkcie naprawczym.
- W ciągu 2 dni Kurier dostarczy Ci przesyłkę.
Jakie informacje są wymagane przy zgłoszeniu uszkodzenia?
- Marka, model oraz numer IMEI lub numer seryjny uszkodzonego sprzętu.
- Imię i nazwisko.
- Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
- Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
- Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
- Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy.
- Ewentualne dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy.
Przed przyjazdem kuriera należy
- Przygotować sprzęt i akcesoria w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
- Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta).
Dezaktywacja usługi
Wyślij SMS pod nr 8055 o treści : DEAKT YYYYY XXXXXXXXXXXXXXX, gdzie:
YYYYYY to alias przypisanej usługi w zależności od oferty:
- Plus Abonament: SWAPL1
- Plus MIX: SWAPL2
- Plus na Kartę: SWAPL3
XXX... to numer IMEI smartfona objętego usługą.
Regulamin usługi znajdziesz na stronie www.naprawaplus.pl/serwis-wyswietlacza