Pomoc techniczna
Problem z zasięgiem / kartą SIM
Jeśli pomimo poprawnych ustawień telefonu oraz terminowych płatności na koncie nadal nie możesz wykonywać połączeń, aby ustalić przyczynę problemu wykonaj poniższe czynności:
- Wyłącz i ponownie włącz telefon. Po jego ponownym uruchomieniu sprawdź, czy masz zasięg na wyświetlaczu oraz czy możesz wykonywać/odbierać połączenia.
- Upewnij się czy inni użytkownicy sieci Plus w tej lokalizacji mogą realizować połączenia.
- Jeżeli posiadasz inne urządzenie, do którego możesz przełożyć kartę SIM - zrób to, wykluczysz problem po stronie telefonu.
- Jeżeli w innym telefonie nadal masz problem z zasięgiem, może to oznaczać uszkodzenie karty SIM.
- Jeżeli inna karta SIM w twoim telefonie nie działa, spróbuj zresetować telefon do ustawień fabrycznych (wiąże się to z utratą wszystkich danych w pamięci telefonu, zrób wcześniej kopię zapasową).
- Jeżeli po resecie problem nadal występuje, sprawdź telefon w serwisie producenta.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
Artykuły powiązane
- Dział Obsługi Klienta - Kontakt
- Przygotowanie telefonu do odbierania i wysyłania MMS-ów/SMS-ów
- Jesteś zainteresowany naszą ofertą - skontaktuj się z Infolinią handlową sieci Plus
- Numer IMEI
- Obsługa wiadomości SMS w routerze Huawei E5573
- Kontakt z Konsultantem Internetowej Obsługi Klienta
- MMS - co to jest, jak odebrać?
- Obsługa wiadomości SMS w routerze ZTE MF-283V LTE
- Jak zmienić język informacji głosowej pod numerem 601102601?
- Obsługa wiadomości SMS w routerze Huawei B315