Pomoctechniczna
< Sprzęt i technologie
Karty SIM
Obsługa posprzedażna
Technologie
Problem z zasięgiem / kartą SIM

Jeśli pomimo poprawnych ustawień telefonu oraz terminowych płatności na koncie nadal nie możesz wykonywać połączeń, aby ustalić przyczynę problemu wykonaj poniższe czynności.

  • Wyłącz i ponownie włącz telefon. Po jego ponownym uruchomieniu sprawdź, czy masz zasięg na wyświetlaczu oraz czy możesz wykonywać/odbierać połączenia.
     
  • Upewnij się czy inni użytkownicy sieci Plus w tej lokalizacji mogą realizować połączenia.
  • Wykonaj test krzyżowy.

  Jeżeli posiadasz inne urządzenie, do którego możesz przełożyć kartę SIM - zrób to, wykluczysz problem po stronie telefonu.
 
 
Jeżeli w innym telefonie nadal masz problem z zasięgiem, może to oznaczać uszkodzenie karty SIM.

 
Jeżeli inna karta SIM w twoim telefonie nie działa, spróbuj zresetować telefon do ustawień fabrycznych (wiąże się to z utratą wszystkich danych w pamięci telefonu, zrób wcześniej kopię zapasową).
  Jeżeli po resecie problem nadal występuje, sprawdź telefon w serwisie producenta.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.