Co to jest wykaz bieżącego użycia w serwisie iPlus ?
To usługa, która pozwoli Ci na sprawdzenie listy numerów na które dzwoniłeś, liczbę i koszt połączeń, ilość wysłanych SMS, MMS, użycie GPRS oraz użycie innych usługi inicjowanych przez Ciebie od początku okresu rozliczeniowego.
Kto może skorzystać z usługi?
Z Usługi możesz skorzystać, jeśli spełniasz poniższe warunki:
- posiadasz aktywną e-fakturę,
- masz zdefiniowane e-hasło.
Ile kosztuje?
Włączenie i korzystanie z wykazu bieżącego użycia jest bezpłatne.
Jak włączyć usługę w serwisie iPlus?
KROK 1. Zaloguj się do serwisu internetowego iPlus pod adresem www.iplus.pl
KROK 2. Wybierz zakładkę - Płatności, następnie - Narzędzia i usługi dla płatności.
KROK 3. Znajdź - Wykaz bieżącego użycia i wciśnij Zmień, a następnie Potwierdzam.
Jeśli nie posiadasz aktywnego ehasła zostaniesz poproszony o jego zdefiniowanie.
KROK 4. Po uruchomieniu ehasła, pojawi się podsumowanie Twojego zlecenia, wybierz Potwierdzam.
Gdzie sprawdzać wykaz bieżącego użycia w serwisie iPlus?
KROK 1. Zaloguj się do serwisu iPlus przy użyciu e-hasła.
KROK 2. Na głównej stronie pod swoim numerem, po wybraniu pozycji - Szczegóły- zostaniesz przekierowany do - Bieżących kosztów bez opłat stałych. Następnie, przy numerze telefonu wybierz szczegóły
Szczegółowy wykaz połączeń/SMS/MMS/połączeń internetowych za poprzednie okresy rozliczeniowe znajdziesz w rachunku szczegółowym.
Opłaty zawarte na wykazie bieżącego użycia mają charakter orientacyjny (ostateczne rozliczenie otrzymasz na rachunku).
Jeśli wykonywałeś połączenia za granicą, to opłaty mogą zostać naliczone z opóźnieniem (zależne od tego, kiedy zagraniczny operator z usług, którego korzystałeś, prześle nam informacje o kosztach Twoich połączeń). Większość opłat za połączenia wykonane za granicą jest dostępna już po 24 godzinach.
Po zakończeniu okresu rozliczeniowego możesz zamówić biling wykonanych połączeń.