Wykaz bieżącego użycia w serwisie iPlus to usługa dzięki której sprawdzisz listę numerów na które dzwoniłeś, liczbę i koszt połączeń, ilość wysłanych SMS, MMS, użycie GPRS oraz użycie innych usługi inicjowanych przez Ciebie od początku okresu rozliczeniowego.
Z Usługi możesz skorzystać, jeśli posiadasz aktywną e-fakturę oraz masz zdefiniowane e-hasło. Włączenie i korzystanie z wykazu bieżącego użycia jest bezpłatne.
Jak włączyć usługę w serwisie iPlus?
KROK 1. Zaloguj się do serwisu internetowego iPlus, link do logowania dostępny na www.plus.pl, następnie należy wybrać "Zaloguj się do iPlus".
KROK 2. Wybierz zakładkę "Płatności", następnie "Narzędzia i usługi dla płatności".
KROK 3. Znajdź "Wykaz bieżącego użycia" i wybierz "Zmień", a następnie "Potwierdzam". Jeśli nie posiadasz aktywnego e-hasła zostaniesz poproszony o jego zdefiniowanie.
KROK 4. Po uruchomieniu e-hasła, pojawi się podsumowanie Twojego zlecenia, wybierz "Potwierdzam".
Gdzie sprawdzać wykaz bieżącego użycia w serwisie iPlus?
KROK 1. Zaloguj się do serwisu iPlus przy użyciu e-hasła.
KROK 2. Na głównej stronie pod swoim numerem, po wybraniu pozycji "Szczegóły" - zostaniesz przekierowany do - Bieżących kosztów bez opłat stałych. Następnie, przy numerze telefonu wybierz szczegóły
Szczegółowy wykaz połączeń/SMS/MMS/połączeń internetowych za poprzednie okresy rozliczeniowe znajdziesz w rachunku szczegółowym.
Opłaty zawarte na wykazie bieżącego użycia mają charakter orientacyjny (ostateczne rozliczenie otrzymasz na rachunku).
Jeśli wykonywałeś połączenia za granicą, to opłaty mogą zostać naliczone z opóźnieniem (zależne od tego, kiedy zagraniczny operator z usług, którego korzystałeś, prześle nam informacje o kosztach Twoich połączeń). Większość opłat za połączenia wykonane za granicą jest dostępna już po 24 godzinach.
Po zakończeniu okresu rozliczeniowego możesz zamówić biling wykonanych połączeń. Zobacz co to jest i jak aktywować