• Plus.pl - Baza wiedzy - Płatności

Faktura za usługi - co powinieneś wiedzieć?

Poznaj rodzaje i sposoby otrzymywania rachunków za usługi w Plusie.

Fakturę możesz otrzymywać:

  • Papierowo, pocztą na Twój adres do korespondencji lub
  • Elektronicznie, na adres e-mail lub/i w serwisie/aplikacji iPlus.
  • Jeśli korzystasz z faktury elektronicznej, nie otrzymujesz faktury i wykazu połączeń w wersji papierowej.
  • Jeśli korzystasz z faktury papierowej, za szczegółowy wykaz połączeń zapłacisz miesięcznie 5,04 zł.

Sprawdź szczegóły w artykułach powiązanych > Faktury  elektroniczne - co to jest?

Dostępne formy rachunku to:

  • Forma skrócona (sama faktura)
  • Forma szczegółowa (faktura wraz z rachunkiem szczegółowym).
  • Formę rachunku możesz zmienić dowolną ilość razy w miesiącu.
  • Rachunek otrzymasz w takiej formie, jaka będzie ustalona na dzień zamknięcia Twojego cyklu rozliczeniowego.

Sprawdź szczegóły w artykułach powiązanych > Rachunek szczegółowy – co to jest i jak włączyć/wyłączyć usługę?

Jaka jest data wystawienia i płatności faktury?

  • Faktura za usługi komunikacji elektronicznej wystawiana jest w terminie 2-3 dni po zakończeniu cyklu rozliczeniowego dla Twojego numeru. 
  • Faktura płatna jest do 16 dnia od zakończenia cyklu rozliczeniowego (dokładna data płatności jest prezentowana na rachunku)

Jak czytać rachunek > Sprawdź

W jaki sposób sprawdzić wysokość wystawionej faktury lub zaległość?

  • W serwisie lub aplikacji mobilnej iPlus, informacja prezentowana jest na pierwszym ekranie po zalogowaniu.
  • Wysyłając SMS o treści F PlusKod5 pod bezpłatny numer 2580 sprawdzisz kwotę wystawionej faktury.
  • Dzwoniąc z telefonu sieci Plus na numer 601102601 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora), poprzez automatyczny system informacji lub po połączeniu z konsultantem (przez całą dobę 7 dni w tygodniu)
  • Dzwoniąc z telefonu sieci Plus na numer 601102607 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora), poprzez automatyczny system informacji lub po połączeniu z konsultantem  Działu Windykacji Należności w godzinach 8.00 – 20.00 (od poniedziałku do soboty). 

Jak opłacić rachunek? 

Sprawdź szczegóły w artykułach powiązanych Opłacanie rachunków za świadczenie usług telekomunikacyjnych

Jaki jest numer konta, na który mam dokonywać opłat za rachunki?

Posiadasz przydzielony indywidualny numer konta bankowego, na który wpłacasz należności za fakturę. Numer ten znajdziesz:

  • Na pierwszej stronie faktury VAT i na druku do wpłaty.
  • W serwisie internetowym lub w aplikacji mobilnej iPlus, zakładka "Płatności".
  • Możesz go także uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdziesz w powiązanych artykułach.

    Ocena artykułu

    Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł