• Plus.pl - Baza wiedzy - Płatności

E-faktura

Zachęcamy do aktywacji Zielonej Faktury

E-faktura

  • To elektroniczna forma rachunku za usługi telekomunikacyjne świadczone przez Polkomtel Sp. z o.o. dostępna w serwisie internetowym iPlus dostępnym pod adresem https://iplus.plus.pl/ oraz w aplikacji mobilnej iPlus. Po zalogowaniu, wybierz numer telefonu, dla którego chcesz pobrać fakturę, przejdź do zakładki "Płatności" i na dole ekranu wybierz "Rachunki i Płatności", następnie wybierz interesujący Cię rachunek i pobierz go z "Powiązanych dokumentów".
  • Jest dokumentem akceptowanym przez organy podatkowe (w tym urzędy skarbowe).
  • Dostępna jest w formacie plików PDF, zawiera takie same dane jak faktura w formie papierowej.
  • Udostępnia szczegółowy wykaz świadczonych usług (billing szczegółowy), pod warunkiem, że masz rachunek szczegółowy, a nie ogólny (samą fakturę).

Zalety e-faktury

  • Łatwy i szybki dostęp do faktur.
  • Powiadomienia przez SMS o dostępności faktury w serwisie iPlus.
  • Otrzymywanie faktur na adres email (przy włączonej opcji Zielonej faktury).
  • Możliwość generowania darmowych duplikatów faktur (przez okres 18 miesięcy od dnia jej wystawienia).
  • Możliwość podglądu własnych rachunków w każdym miejscu i o każdej porze.

E-fakturę możesz włączyć/ wyłączyć na kilka sposobów

  • W aplikacji iPlus, zakładka "Usługi", następnie "Usługi dodatkowe" i "Zielona faktura".
  • Po zalogowaniu do serwisu internetowego iPlus, zakładka "Profil", "Zarządzanie swoimi numerami", następnie "Płatności" i zakładka "Narzędzia i usługi dla płatności".
  • Pisemnie, wysyłając zlecenie na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta (ZOZnK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
  • Składając dyspozycję w punkcie obsługi (lista punktów dostępna na stronie www.plus.pl/znajdz-salon)
  • Wysyłając bezpłatnego SMS na numer 80818
Włączenie Wyłączenie

AKTYWUJ Plus Kod 5

W odpowiedzi otrzymasz SMS-a zwrotnego o treści:

"Odpowiadając TAK aktywujesz e-fakturę"

DAKTYWUJ Plus Kod 5

W odpowiedzi otrzymasz SMS-a zwrotnego:

"E-faktura dla konta została dezaktywowana"

Dodatkowe informacje

  • Po aktywacji e-faktury nie będziesz już otrzymywał faktury w wersji papierowej.
  • W przypadku przeniesienia numeru na inne konto lub rozwiązania umowy następuje automatyczne zablokowanie dostępu do konta w iPlus. Ostatnia faktura zostanie wystawiona i wysłana listownie na podany w naszym systemie adres korespondencyjny.
  • Standardowo Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz usług (w tym billing SMS) dostępne są  za okres ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli będziesz chciał pobrać starsze rachunki, zamów ich duplikaty w serwisie iPlus. Dokumenty zostaną udostępnione w pliku PDF w ciągu 24 godzin od dnia złożenia przez Ciebie dyspozycji. 
  • Faktury sprawdzisz w serwisie internetowym iPlus na stronie https://iplus.plus.pl w zakładce "Płatności", następnie na dole strony "Rachunki i płatności".
  • W mobilnej aplikacji iPlus, fakturę sprawdzisz na pierwszej stronie aplikacji po zalogowaniu lub w zakładce "Płatności".
  • Jeżeli chcesz mieć wgląd w swoje użycie na bieżąco musisz aktywować usługę Wykaz bieżącego użycia.
  • Jeśli dodatkowo włączysz opcję Zielonej faktury dostęp do tych danych będziesz miał na swojej poczcie e-mail. 
  • Do poprawnego wyświetlenia dokumentów wymagany jest program do obsługi plików PDF np. Adobe Reader. Jeśli masz zainstalowany program i nadal nie możesz otworzyć pliku, skonfiguruj go tak, aby nie otwierał dokumentu w przeglądarce Internetowej.

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł