Płatności
E-faktura
Zachęcamy do aktywacji Zielonej Faktury
E-faktura
- To elektroniczna forma rachunku za usługi telekomunikacyjne świadczone przez Polkomtel Sp. z o.o. dostępna w serwisie internetowym iPlus dostępnym pod adresem https://logowanie.plus.pl (na stronie www.Plus.pl > w górnym rogu "zaloguj się do iPlus") oraz w aplikacji mobilnej iPlus (Po zalogowaniu, wybierz numer telefonu, dla którego chcesz pobrać fakturę, przejdź do zakładki "Płatności" i na dole ekranu wybierz "Rachunki i Płatności", następnie wybierz interesujący Cię rachunek i pobierz go z "Powiązanych dokumentów".)
- Jest dokumentem akceptowanym przez organy podatkowe (w tym urzędy skarbowe).
- Dostępna jest w formacie plików PDF, zawiera takie same dane jak faktura w formie papierowej.
- Udostępnia szczegółowy wykaz świadczonych usług (billing szczegółowy), pod warunkiem, że masz rachunek szczegółowy, a nie ogólny (samą fakturę).
Zalety e-faktury
- Łatwy i szybki dostęp do faktur.
- Powiadomienia przez SMS o dostępności faktury w serwisie iPlus
- Otrzymywanie faktur na adres email (przy włączonej opcji Zielonej faktury).
- Możliwość generowania darmowych duplikatów faktur (przez okres 18 miesięcy od dnia jej wystawienia).
- Możliwość podglądu własnych rachunków w każdym miejscu i o każdej porze.
E-fakturę możesz włączyć/ wyłączyć na kilka sposobów
- Po zalogowaniu do serwisu internetowego iPlus.
- Pisemnie, wysyłając zlecenie na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta (ZOZnK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
- Składając dyspozycję w punkcie obsługi (lista punktów dostępna na stronie www.plus.pl/znajdz-salon)
- Wysyłając bezpłatnego SMS na numer 80818
Włączenie | Wyłączenie |
AKTYWUJ Plus Kod 5 W odpowiedzi otrzymasz SMS-a zwrotnego o treści: "Odpowiadając TAK aktywujesz e-fakturę" |
DAKTYWUJ Plus Kod 5 W odpowiedzi otrzymasz SMS-a zwrotnego: "E-faktura dla konta została dezaktywowana" |
Dodatkowe informacje
- Po aktywacji e-faktury nie będziesz już otrzymywał faktury w wersji papierowej. W przypadku przeniesienia numeru na inne konto lub rozwiązania umowy następuje automatyczne zablokowanie dostępu do konta w iPlus. Ostatnia faktura zostanie wystawiona i wysłana listownie na podany w naszym systemie adres korespondencyjny.
- Standardowo Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz usług (w tym billing SMS) dostępne są za okres ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli będziesz chciał pobrać starsze rachunki, zamów ich duplikaty w serwisie iPlus. Dokumenty zostaną udostępnione w pliku PDF w ciągu 24 godzin od dnia złożenia przez Ciebie dyspozycji.
- Jeśli dodatkowo włączysz opcję Zielonej faktury dostęp do tych danych będziesz miał na swojej poczcie e-mail.
- Do poprawnego wyświetlenia dokumentów wymagany jest program do obsługi plików PDF np. Adobe Reader. Jeśli masz zainstalowany program i nadal nie możesz otworzyć pliku, skonfiguruj go tak, aby nie otwierał dokumentu w przeglądarce Internetowej.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł