Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
E-faktura

E-faktura

  1. To elektroniczna forma rachunku za usługi telekomunikacyjne świadczone przez Polkomtel Sp. z o.o. dostępna w serwisie iPlus pod adresem www.iplus.pl.
  2. Jest dokumentem akceptowanym przez organy podatkowe (w tym urzędy skarbowe).
  3. Zawiera takie same dane jak faktura w formie papierowej.
  4. Udostępnia szczegółowy wykaz świadczonych usług (billing szczegółowy), pod warunkiem, że masz rachunek szczegółowy, a nie ogólny (samą fakturę).
  5. Dostępna jest w formacie plików PDF w zakładce Płatności, następnie  Dokumenty finansowe.

Zalety e-faktury

  1. Łatwy i szybki dostęp do faktur.
  2. Powiadomienia przez SMS o dostępności faktury w serwisie iPlus dostępnym pod adresem www.iplus.pl.
  3. Otrzymywanie faktur na adres email (przy włączonej opcji Zielonej faktury).
  4. Możliwość generowania darmowych duplikatów faktur (przez okres 18 miesięcy od dnia jej wystawienia).
  5. Możliwość podglądu własnych rachunków w każdym miejscu i o każdej porze.

E-fakturę możesz włączyć/ wyłączyć na kilka sposobów

  1. Po zalogowaniu do serwisu iPlus pod adresem www.iplus.pl
  2. Pisemnie, wysyłając zlecenie na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta (ZOZnK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
  3. Składając dyspozycję w punkcie obsługi (lista punktów dostępna na stronie www.plus.pl/znajdz-salon)
  4. Wysyłając bezpłatnego SMS na numer 80818
Włączenie Wyłączenie

AKTYWUJ Plus Kod 5

W odpowiedzi otrzymasz SMS-a zwrotnego o treści:

„Odpowiadając TAK aktywujesz e-fakturę i potwierdzasz zapoznanie się z regulaminem e-faktury. W odpowiedzi wyślij bezpłatnego SMS-a o treści TAK. Otrzymasz kolejnego SMS-a zwrotnego potwierdzającego aktywację usługi"

DAKTYWUJ Plus Kod 5

W odpowiedzi otrzymasz SMS-a zwrotnego:

"E-faktura dla konta została dezaktywowana"

Dodatkowe informacje

  1. Po aktywacji e-faktury nie będziesz już otrzymywał faktury w wersji papierowej. W przypadku przeniesienia numeru na inne konto lub rozwiązania umowy następuje automatyczne zablokowanie dostępu do konta w iPlus. Ostatnia faktura zostanie wystawiona i wysłana listownie na podany w naszym systemie adres korespondencyjny.
  2. Standardowo Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz usług (w tym billing SMS) dostępne są  za okres ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli będziesz chciał pobrać starsze rachunki, zamów ich duplikaty w serwisie iPlus. Dokumenty zostaną udostępnione w pliku PDF w ciągu 24 godzin od dnia złożenia przez Ciebie dyspozycji. 
  3. Jeśli dodatkowo włączysz opcję Zielonej faktury dostęp do tych danych będziesz miał na swojej poczcie email. 
  4. E-faktura dostępna jest w serwisie iPlus w formacie plików PDF w zakładce Płatności, aby pobrać dokumenty musisz zalogować się ehasłem.
  5. Do poprawnego wyświetlenia dokumentów wymagany jest program do obsługi plików PDF np. Adobe Reader. Jeśli masz zainstalowany program i nadal nie możesz otworzyć pliku, skonfiguruj go tak, aby nie otwierał dokumentu w przeglądarce Internetowej. W tym celu otwórz Adobe Reader, wybierz Edit, Preference, wybrać Internet w zakładkach z lewej strony i odznaczyć wyświetlanie PDF w przeglądarce korzystając z aplikacji. Możesz także zaktualizować program Adobe Reader do wersji 11 zgodnie z instrukcją na stronie http://get.adobe.com/pl/reader
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.