Jeśli korzystasz z rachunku elektronicznego możesz zamówić duplikat faktury i billingu
- W formie elektronicznej
- za pomocą serwisu internetowego iPlus (logowanie www.plus.pl - "Zaloguj do iPlus") za okres do 18 miesięcy wstecz. Duplikaty zostaną udostępnione w ciągu 24 godzin. W zakładce "Płatności", w pozycji "Ogólne", dostępne będą 3 ostatnie faktury. Wcześniejsze dokumenty możesz podejrzeć zamawiając duplikaty.
Aby wyświetlić wcześniejsze faktury, zmień ilość wyświetlonych pozycji na stronie lub wybierz następną stronę. W celu zamówienia duplikatu wybierz "Dokument finansowy" i "Zamów duplikat". Biling będziesz mógł zamówić, jeśli masz włączoną opcję rachunku szczegółowego.
- w aplikacji mobilnej iPlus. Po zalogowaniu, wybierz numer telefonu, dla którego chcesz pobrać fakturę/billing, przejdź do zakładki "Płatności" i na dole ekranu wybierz "Rachunki i Płatności", następnie wybierz interesujący Cię rachunek i pobierz dokumenty z "Powiązanych dokumentów". - W formie papierowej poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta lub pisemnie, postępując jak w przypadku rachunku papierowego.
Jeśli korzystasz z rachunku papierowego wystawienie duplikatu możesz zlecić:
- W punktach Plusa (listę punktów znajdziesz na stronie https://www.plus.pl/znajdz-salon
- Na podstawie pisemnego wniosku wysłanego na adres
Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje
ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa - Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601. (Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora. Szczegółowe informacje dotyczące kosztu połączeń dostępne są na stronie https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta)
- Duplikaty otrzymasz pocztą na adres korespondencyjny.
Opłaty
- W formie papierowej opłata za billing (jeden okres rozliczeniowy) wynosi 6,15 z VAT. Duplikat faktury jest bezpłatny.
- W formie elektronicznej (jeśli korzystasz z e-faktury) duplikaty bilingu/faktury są bezpłatne.
Informacje dodatkowe
- Aby zamówić duplikat dokumentów w serwisie iPlus musisz mieć aktywny numer w Plusie. Informacje o logowaniu do serwisu internetowego przez Konto Plus.pl oraz do aplikacji mobilnej iPlus znajdziesz poniżej, w artykułach powiązanych.
- Duplikat billingu może zostać wystawiony maksymalnie za okres 12 miesięcy wstecz od daty złożenia zlecenia.
- Duplikat faktury może zostać wystawiony maksymalnie do 5 lat wstecz od daty złożenia zlecenia.
- Duplikat w formie papierowej zostanie przesłany na adres znajdujący się na Twoim koncie abonenckim.
- W przypadku, gdy billing połączeń w formie papierowej ma zostać wystawiony za okres, w którym otrzymywałeś fakturę skróconą, wówczas musisz złożyć wniosek o billing w formie pisemnej.
- Jak zamówić duplikat faktury za urządzenie > sprawdź tutaj
Konto abonenckie - konto gdzie są zgromadzone wszystkie dane Abonenta oraz przypisane do niego numery.