Przeniesienienumeru
< Mój Plus
Umowa
Zgody
Jak przenieść numer abonamentowy z innej sieci do Plusa?

Przenosząc numer do sieci Plus zachowujesz swój dotychczasowy numer i możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty przygotowanej specjalnie dla Ciebie.

Od czego zacząć?

  1. Wybierz ofertę na stronie www.plus.pl/abonament/przenies-numer, z której chcesz skorzystać.
  2. Wybierz wariant przeniesienia numeru. Od Ciebie zależy, w jaki sposób przeniesiesz do nas swój dotychczasowy numer. Możesz to zrobić z naszą pomocą za pośrednictwem:
  • wybranego punktu Plusa, gdzie złożysz wniosek wraz z pełnomocnictwem. Od tej chwili my zajmiemy się wszelkimi formalnościami,
  • kontaktu z Informacja Handlową Sieci Plus,
  • zgłoszenia pozostawionego na stronie internetowej https://www.plus.pl/formularze/zostaw-numer

Komplet dokumentów otrzymasz podczas jednej wizyty kuriera

     3. Wybierz termin przeniesienia numeru do sieci Plus:

  • po zakończeniu umowy u obecnego operatora, jeśli jeszcze obowiązuje Cię promocja. Wniosek o przeniesienie numeru możesz złożyć już na 120 dni przed końcem umowy,
  • na koniec okresu wypowiedzenia u obecnego operatora, jeśli nie obowiązuje Cię już promocja,
  • jeśli posiadasz u innego operatora numer w ofercie na kartę, wniosek o przeniesienie numeru możesz złożyć w dowolnym momencie.

Jakie są wymagane dokumenty?

  1. Wniosek o przeniesienie przydzielonego numeru.
  2. Pełnomocnictwo.
  3. Oświadczenie, w którym  dokonujesz wyboru trybu przeniesienia numeru.
  4. Informacje o dokumentach wymaganych do aktywacji znajdziesz poniżej - patrz Powiązane artykuły.

Dodatkowe informacje

  1. Przeniesienie numeru jest bezpłatne.
  2. O statusie przeniesienia będziemy Cię informować za pośrednictwem SMS-a, e-maila lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.
  3. Twój numer zacznie działać w naszej sieci w ciągu 24 godzin od momentu uwolnienia numeru przez dotychczasowego operatora.
  4. Realizacja oferty z przeniesieniem w trakcie kontaktu telefonicznego dokonywana jest wyłącznie z numerem tymczasowym.
  5. Numer tymczasowy to numer w sieci Plus, z którego możesz korzystać, dopóki Twój dotychczasowy operator nie wyda nam numeru, który chcesz przenieść. Po wydaniu przez Twojego dotychczasowego operatora numeru – numer tymczasowy zostanie zastąpiony Twoim przenoszonym numerem. Numery podmienią się automatycznie na posiadanej przez Ciebie karcie SIM. 
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.