Przeniesienienumeru
< Mój Plus
Umowa
Zgody
W jaki sposób mogę się dowiedzieć kiedy mój numer zostanie przeniesiony od innego operatora?

W celu sprawdzenia na jakim etapie jest przeniesienie Twojego numeru do sieci Plus wejdź na stronę https://www.plus.pl/sprawdz-status-mnp i wypełnij pole, w którym jesteś proszony o podanie numeru przenoszonego.

Po wprowadzeniu numeru w ciągu 15 minut otrzymasz SMS z informacją, na jakim etapie jest status przenoszonego numeru.

Jeśli zamówienie składałeś przez naszą stronę internetową, to dodatkowe informacje na temat statusu przenoszonego numeru możesz również otrzymać:

  1. pisząc na adres: esklep@plus.pl.
  2. telefonicznie, pod numerem: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8:00-21:00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
  3. przez http://www.plus.pl/status-zamowienia podając adres e-mail oraz numer zamówienia.


Dodatkowe informacje

  1. Numer, który przenosisz musi być włączony i aktywny, na ten numer zostanie wysłany SMS.
  2. Jeśli wprowadzany numer jest nieprawidłowy nie otrzymasz SMS.
  3. W ciągu jednego dnia możesz sprawdzić status przeniesienia swojego numeru maksymalnie 5 razy.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.