Plus.pl - Baza wiedzy - Przeniesienie numeru
Jak przenieść numer z innej sieci do Plusa?
Masz już numer, który dobrze znasz i nie chcesz go zmieniać? W Plusie możesz go zachować i jednocześnie skorzystać z wyjątkowej oferty przygotowanej specjalnie dla Ciebie!
Co warto wiedzieć?
- Przeniesienie numeru do sieci Plus możesz rozpocząć nawet 12 miesięcy wcześniej przed zakończeniem Twojej umowy u obecnego operatora. Jeśli posiadasz umowę na czas nieokreślony lub też numer w ofercie na kartę możesz to zrobić w dowolnym momencie.
- Twój numer musi być aktywny i zarejestrowany na tę samą osobę, która podpisze nową umowę.
- Nie musisz zmieniać numeru telefonu – zostanie on przeniesiony automatycznie.
- Cały proces jest bezpłatny.
- Nie musisz rozwiązywać umowy samodzielnie u obecnego operatora wszystkimi formalnościami zajmie się Plus – Ty tylko wybierasz sposób kontaktu, ofertę, z jakiej chcesz skorzystać.
- Do przeniesienia numeru w ofercie na kartę potrzebna jest rejestracja podczas której pobierane są dane wymagane w ustawie o działaniach antyterrorystycznych: imię i nazwisko, PESEL lub nr dowodu osobistego, numer telefonu, nr karty SIM. Osoba małoletnia (13 - 18 lat) , która chce przenieść numer a nie ma dowodu/paszportu, potrzebuje potwierdzenia danych przez osobę pełnoletnią i na dane tej osoby numer zostanie zarejestrowany.
Jak rozpocząć przeniesienie numeru?
Od Ciebie zależy, w jaki sposób przeniesiesz do nas swój dotychczasowy numer. Możesz to zrobić z naszą pomocą za pośrednictwem:
- kontaktu z Infolinią Handlową sieci Plus pod numerem 601100601 (Od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00 - 22:00. Koszt połączenia dla wszystkich Klientów sieci Plus to 20 gr za całe połączenie. Koszt dla abonentów innych sieci, zgodnie z taryfą). Dokumenty umowne zatwierdzasz elektronicznie lub podpisujesz podczas wizyty kuriera,
- zgłoszenia pozostawionego na stronie internetowej https://www.plus.pl/przenies-numer,
- wybranego punktu Plusa, gdzie złożysz wniosek wraz z pełnomocnictwem (lista punktów dostępna jest na stronie www.plus.pl/znajdz-salon).
Jakie dokumenty będą potrzebne?
Wniosek o przeniesienie przydzielonego numeru. Integralną częścią wniosku jest oświadczenie i pełnomocnictwo. (Jest to jeden dokument)
Oświadczenie, w którym dokonujesz wyboru trybu przeniesienia numeru:
- z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym operatorem,
- bez zachowania okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym operatorem, ze wskazaniem konkretnego terminu przeniesienia,
- na koniec okresu obowiązywania umowy wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych wynikającego z umowy z dotychczasowym operatorem.
Co dalej?
- O statusie przeniesienia będziemy Cię informować za pośrednictwem SMS-a, e-maila lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.
- Twój numer zacznie działać w naszej sieci w ciągu 24 godzin od momentu uwolnienia numeru przez dotychczasowego operatora.
- Po podpisaniu umowy z Plusem otrzymasz kartę SIM z numerem tymczasowym. W tym czasie Twój obecny numer również będzie działał. W dniu przeniesienia numeru – numer tymczasowy zostanie zastąpiony Twoim przenoszonym numerem. Numery podmienią się automatycznie na posiadanej przez Ciebie karcie SIM. Informacje dot. numeru tymczasowego i zasady korzystania z niego znajdziesz w otrzymanej Umowie o świadczenie usług komunikacji elektronicznej.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

