Kontakt
< Zarządzaj swoim numerem
Reklamacje
Serwis iPlus
Sklep internetowy
Zmiany na koncie
Kontakt z konsultantem Internetowej Obsługi Klienta

Kontakt z konsultantem Internetowej Obsługi Klienta możesz zrealizować:

  • Korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie bazy wiedzy www.bok.plus.pl lub po zalogowaniu do serwisu iPlus, klikając w opcję "Masz pytania?"

    Po wypełnieniu formularza i kliknięciu przycisku "Przejdź dalej" zobaczysz proponowane odpowiedzi na Twoje zapytanie. Jeśli informacje te nie rozwiązują Twojego problemu zakończ wysyłanie zapytania klikając przycisk "Wyślij".
    Na podane przez Ciebie adres e-mail otrzymasz potwierdzenie wysłania wiadomości. Twoje zapytanie otrzyma konsultant, który udzieli Ci odpowiedzi w możliwe najkrótszym czasie.
    Jeżeli przesłany e-mail jest reklamacją zostanie ona rozpatrzona nie później niż w ustawowym terminie 30 dni.

  • Korzystając z Live CHAT dostępnego w serwisie internetowym iPlus.

  • Przez Plus Forum na www.plusforum.pl

    Ocena artykułu
    Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
    © 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.