Jak złożyć reklamację?

W jaki sposób złożyć reklamację?

  • Przez serwis internetowy iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/.Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Profil", "Zarządzanie numerem", następnie  "Konto i formalności" i dalej "Zgłoszenie reklamacji" (nie dotyczy numerów Na Kartę).
  • Na stronie Bazy wiedzy www.bok.plus.pl, na dole strony dostępna jest opcja "Skontaktuj się z nami" - gdzie znajdziesz formularz kontaktowy.
  • Wysyłając zgłoszenie na adres e-mail bok@plus.pl
  • W punkcie Plusa.
  • Telefonicznie, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (Szczegółowe informacje dot. kosztu połączeń dostępne są na stronie https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta)
  • Wysyłając zgłoszenie pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.

Co powinna zawierać reklamacja?

  • Imię i nazwisko (lub nazwa firmy).
  • Adres, adres e-mail.
  • Numer telefonu, którego dotyczy reklamacja.
  • W przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od - do).
  • W przypadku reklamacji dot. rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi.
  • Uzasadnienie reklamacji.
  • Podpis właściciela/os upoważnionej, jeśli złożenie nastąpiło drogą pisemną.

Autoryzacja w korespondencji e-mail powinna zawierać:

Klient indywidualny: 

  • imię i nazwisko,
  • numer telefonu lub konta, którego dotyczy sprawa,
  • numer PESEL

bądź

  • numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
  • aktywny Plus Kod 5

Klient biznesowy

  • imię i nazwisko oraz nazwę firmy,
  • numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy zmiana,
  • NIP lub Regon

bądź

  • numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
  • aktywny Plus Kod 5.

Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji

Twoje zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie do 30 dni lub 14 dni (w przypadku usług /treści cyfrowych)
Termin ten nie dotyczy pism, w których zgłaszasz do nas inne sugestie i pytania.

Odpowiedź na reklamację

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany:

  • Telefonicznie i ewentualnie dodatkowo poprzez SMS bez konieczności wysyłania pisma. 
  • Wiadomością e-mail.
  • W formie pisemnej na adres właściciela numeru podanego w sieci Plus.

Dodatkowe informacje

  • W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany w formie pisemnej lub e-mail.
  • W przypadki reklamacji zakupionego sprzętu, należy skorzystać z gwarancji lub niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł