Reklamacje
Jak złożyć reklamację?
W jaki sposób złożyć reklamację?
- Przez serwis internetowy iPlus dostępny na www.plus.pl - "Zaloguj do iPlus". Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Konto i formalności", potem w opcje "Zgłoszenie reklamacji" (nie dotyczy numerów Na Kartę).
- Na stronie Bazy wiedzy www.bok.plus.pl, na dole strony dostępna jest opcja "Skontaktuj się z nami" - gdzie znajdziesz formularz kontaktowy.
- Wysyłając zgłoszenie na adres e-mail bok@plus.pl
- W punkcie Plusa.
- Telefonicznie, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (Szczegółowe informacje dot. kosztu połączeń dostępne są na stronie https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta)
- Wysyłając zgłoszenie pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Co powinna zawierać reklamacja?
- Imię i nazwisko (lub nazwa firmy).
- Adres, adres e-mail.
- Numer telefonu, którego dotyczy reklamacja.
- W przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od - do).
- W przypadku reklamacji dot. rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi.
- Uzasadnienie reklamacji.
- Podpis właściciela/os upoważnionej, jeśli złożenie nastąpiło drogą pisemną.
Autoryzacja w korespondencji e-mail powinna zawierać:
Klient indywidualny:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta, którego dotyczy sprawa,
- numer PESEL
bądź
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- aktywny Plus Kod 5
Klient biznesowy
- imię i nazwisko oraz nazwę firmy,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy zmiana,
- NIP lub Regon
bądź
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- aktywny Plus Kod 5.
Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji
Twoje zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie do 30 dni lub 14 dni (w przypadku usług /treści cyfrowych)
Termin ten nie dotyczy pism, w których zgłaszasz do nas inne sugestie i pytania.
Odpowiedź na reklamację
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany:
- Telefonicznie i ewentualnie dodatkowo poprzez SMS bez konieczności wysyłania pisma.
- Wiadomością e-mail.
- W formie pisemnej na adres właściciela numeru podanego w sieci Plus.
Dodatkowe informacje
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany w formie pisemnej lub e-mail.
- W przypadki reklamacji zakupionego sprzętu, należy skorzystać z gwarancji lub niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł