Plus.pl - Baza wiedzy - Obsługa posprzedażna
Plus Światłowód – jak zwrócić urządzenie?
Urządzenie możesz zwrócić wyłącznie odsyłając je do nas. Powinieneś zrobić to w ciągu 14 dni od daty zakończenia świadczenia usług.
Salony sprzedaży nie przyjmują zwrotów tych urządzeń.
Zwrot możesz zrealizować dowolną firmą kurierską, na swój koszt lub na koszt Polkomtel Sp. z o.o., szczegóły dostępne są na stronie https://www.plus.pl/zwroty
Zwrot urządzenia dokonujesz na poniższy adres:
InterPhone Service Sp. z o. o.
Ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

Artykuły powiązane
Opłacanie rachunków za świadczenie usług telekomunikacyjnych
Faktura za usługi - co powinieneś wiedzieć?
Jak zalogować się do aplikacji mobilnej iPlus przy użyciu konta Plus.pl?
Konto Plus.pl – zmiana możliwych ustawień dla konta
Jak zalogować się do serwisu internetowego iPlus przy użyciu konta Plus.pl?
