Sklep internetowy
Kody PIN i PUK przy zakupie aktywacji w sklepie internetowym
- Zamówiony towar w sklepie internetowym Plusa zostanie dostarczony przez firmę kurierską na podany w formularzu zamówienia adres dostawy.
- W przypadku oferty Mix kody PIN i PUK zostaną przesłane po dokonaniu aktywacji karty SIM, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- W przypadku zamówienia innej oferty kody są przesłane z nieaktywną kartą SIM. Dodatkowo dosyłane są jeszcze po aktywacji SIM na adres e-mail.
- Aktywacja karty SIM nastąpi:
- w przypadku umowy ze sprzętem lub MX bez sprzętu maksymalnie do 10 dni od doręczenia przesyłki,
- w przypadku zamówień bez sprzętu maksymalnie do 7 dni od doręczenia karty SIM. - Jeśli po tym terminie numer wciąż nie jest aktywny należy dokonać restartu telefonu (wyłączenie i ponowne włączenie telefonu).
- Jeśli problem nadal będzie występował skontaktuj się z nami.
Co zrobić, jeżeli telefon nie loguje się do sieci po wpisaniu kodu PIN?
Zalogowanie do sieci jest możliwe po dokonanej aktywacji karty SIM.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
Artykuły powiązane
Artykuły powiązane