Przepisanie numeru z
- osoby fizycznej na jej jednoosobową działalność i odwrotnie,
- działalności obojga małżonków na jednego z nich i odwrotnie
nie jest cesją. Jest to zmiana danych, bez konieczności podpisywania nowej umowy.
Zmianę możesz zgłosić przesyłając wniosek na adres e-mail bok@plus.pl lub w każdym punkcie Plusa po przedstawieniu odpowiednich dokumentów:
- przepisanie na osobę fizyczną: dowód osobisty,
- przepisanie na własną działalność gospodarczą:
- dokument potwierdzający prowadzenie Działalności (wydruk ze strony CEIDG, KRN, KRIP, ze strony Rejestru Adwokatów),
- w przypadku działalności Gospodarczych zamiast EDG można przedstawić zaświadczenie o NIP i REGON,
- zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w przypadku gabinetów lekarskich, kantoru.
Dokumenty te mogą także zostać zweryfikowane przez pracownika na stronach rządowych.
Wniosek pisemny przesłany na adres e-mail powinien zawierać numer telefonu lub konta oraz dane działalności lub osoby fizycznej (nazwa, NIP, REGON, os. fizyczna: PESEL, DO, datę urodzenia)
Ile kosztuje zmiana?
Zmiana jest bezpłatna.
Dodatkowe informacje
- Wszystkie dane dotyczące taryfy i usług pozostaną te same, chyba, że zlecisz ich zmianę.
- Zmiana taryfy może odbyć się na wyższą z danej promocji, a poza promocją na taryfy obecnie obowiązujące.
- Przepisanie numeru z jednej firmy na inną, z osoby fizycznej na spółkę i odwrotnie, czyli cesja odbywa się zgodnie z powiązanym artykułem (na dole strony).