Umowa
< Mój Plus
Przeniesienie numeru
Zgody
Czy można rozwiązać umowę bez konsekwencji, jeżeli zaznaczona jest opcja czas oznaczony?

Ile czasu trwa umowa?

  1. Umowa o świadczenie usług podpisywana jest na czas oznaczony lub nieoznaczony.
  2. Czas oznaczony umowy określony jest w umowie/aneksie.
  3. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych po czasie oznaczonym zostanie automatycznie przedłużona na czas nieoznaczony, o ile nie złożysz przeciwnego oświadczenia na piśmie, nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy. Oświadczenie spowoduje automatyczne rozwiązanie umowy po upływie czasu oznaczonego.

Co to jest czas oznaczony umowy?

Określony czas umowy oznacza, że w tym czasie obowiązują tzw. warunki promocyjne oferty, w której zakupiłeś numer i zobowiązałeś się do korzystania z usług w tym okresie (okres karencji warunków promocyjnych może trwać np. 2 lata).

Czy mogę rozwiązać umowę w czasie oznaczonym?

  1. W przypadkach gdy czas trwania umowy jest oznaczony, w razie wcześniejszego wypowiedzenia przez Abonenta umowy, POLKOMTEL może obciążyć Abonenta kosztami wynikającymi z tego tytułu. Zakres kosztów będzie określony w zawieranej umowie.
  2. Wysokość opłaty jest wyliczana zależnie od czasu, który pozostał oraz od stawki opłaty zamieszczonej na umowie. Szczegółowe informacje uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
  3. Rozwiązanie umowy na czas nieoznaczony nie obciąża Cię dodatkowymi kosztami.

Dodatkowe informacje

Zgodnie z zapisem w umowie, wypowiedzenie jej wymaga zachowania formy pisemnej i przesłania wypowiedzenia:

  1. Listem poleconym na adres: Dział Obsługi Klienta, Polkomtel Sp. z o.o, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
  2. Przekazania dokumentu za pośrednictwem punktu Plusa.
  3. E-mail na bok@plus.pl  z adresu @ podanego na umowie lub, na który kierowane są faktury Plus.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł