Plus.pl - Baza wiedzy -
Dlaczego na umowie nie został uwzględniony rabat z programu SmartDOM?
- Kwota abonamentu podana na umowie o świadczeniu usług komunikacji elektronicznej nie uwzględnia rabatów wynikających z programu smartDOM.
- Rabat jest przyznawany po spełnieniu warunków określonych w regulaminie programu.
- Weryfikacja warunków uprawniających do przyznania rabatów będzie dokonywana odrębnie dla każdego okresu rozliczeniowego.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

Artykuły powiązane
Faktura za usługi - co powinieneś wiedzieć?
Jak dokonać zmiany adresu e-mail, na który przesyłane są faktury?
Dlaczego nie otrzymałem faktury?
Chcę, aby dla każdego mojego numeru przychodziła oddzielna faktura. Jak to zrobić?
Dlaczego faktura nie jest podpisana?
Jak uzyskam fakturę za zasilenie numeru w ofercie na Kartę lub Mix?
