Reklamacje
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Serwis iPlus
Sklep internetowy
Zmiany na koncie
Jak złożyć reklamację?

W jaki sposób złożyć reklamację?

  1. Przez serwis internetowy iPlus dostępny na www.plus.pl - "Zaloguj do iPlus". Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Konto i formalności",  potem w opcje "Zgłoszenie reklamacji" (nie dotyczy numerów Na Kartę).
  2. Na stronie Bazy wiedzy www.bok.plus.pl, na dole strony dostępna jest opcja "Skontaktuj się z nami" - gdzie znajdziesz formularz kontaktowy.
  3. Wysyłając zgłoszenie na adres e-mail bok@plus.pl
  4. W punkcie Plusa.
  5. Telefonicznie, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (Szczegółowe informacje dot. kosztu połączeń dostępne są na stronie https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta)
  6. Wysyłając zgłoszenie pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.

Co powinna zawierać reklamacja?

  1. Imię i nazwisko (lub nazwa firmy).
  2. Adres, adres e-mail.
  3. Numer telefonu, którego dotyczy reklamacja.
  4. W przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od - do).
  5. W przypadku reklamacji dot. rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi.
  6. Uzasadnienie reklamacji.
  7. Podpis właściciela/os upoważnionej, jeśli złożenie nastąpiło drogą pisemną.

Autoryzacja w korespondencji e-mail powinna zawierać:

Klient indywidualny

  1. imię i nazwisko,
  2. numer telefonu lub konta, którego dotyczy sprawa,
  3. numer PESEL

bądź

  1. numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
  2. aktywny Plus Kod 5

 

Klient biznesowy

  1. imię i nazwisko oraz nazwę firmy,
  2. numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy zmiana,
  3. NIP lub Regon

bądź

  1. numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
  2. aktywny Plus Kod 5.

Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji

Twoje zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie do 30 dni lub 14 dni (w przypadku usług /treści cyfrowych)
Termin ten nie dotyczy pism, w których zgłaszasz do nas inne sugestie i pytania.

Odpowiedź na reklamację

  1. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany:
  2. Telefonicznego i ewentualnie dodatkowo poprzez SMS bez konieczności wysyłania pisma. 
  3. Wiadomością e-mail.
  4. W formie pisemnej na adres właściciela numeru podany w sieci Plus.

Dodatkowe informacje

  1. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany w formie pisemnej lub e-mail.
  2. W przypadki reklamacji zakupionego sprzętu należy skorzystać z gwarancji lub niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł