Jak zalogować się do serwisu internetowego iPlus przy użyciu konta Plus.pl?

Serwis iPlus umożliwi Ci stały dostęp do Twojego konta abonenckiego. W każdym miejscu oraz o każdej porze masz możliwość sprawdzenia informacji oraz możesz zarządzać swoimi usługami.

Krok 1. Zaloguj się do konta Plus.pl ustalonym loginem i hasłem w procesie rejestracji z poziomu strony https://logowanie.plus.pl

Krok 2. Z listy aplikacji wybierz – iPlus, następnie wybierz „Przejdź”

Krok 3. Aby połączyć konto Plus.pl z Twoimi usługami należy dokończyć proces identyfikacji podając numer usługi z sieci Plus oraz

  • w przypadku usługi na abonament e-hasło lub Plus Kod 5,
  • w przypadku usług na kartę ostatnie 4 cyfry kodu PUK, a następnie zaakceptować regulamin.

Jeśli nie pamiętasz Plus Kodu 5, e-hasła, na dole strony w artykułach powiązanych znajdziesz podpowiedzi dotyczące ich ustalenia. Jeśli posiadasz usługę Plus Internet/ Plus Światłowód i nie pamiętasz numeru usługi, znajdziesz go w umowie lub fakturze.

Ekran logowania do serwisu iPlus z jednorazową autoryzacją. Po lewej stronie znajduje się formularz, w którym należy podać numer telefonu (9 cyfr) oraz eHasło lub Plus Kod. Pod polami jest link „Nie pamiętam hasła” i pole do zaznaczenia zgody na regulamin. Na dole przycisk „Dalej”. Po prawej stronie widnieje instrukcja w trzech krokach:      Wpisanie numeru telefonu i eHasła lub Plus Kodu,      Otrzymanie jednorazowego hasła SMS,      Zakończenie autoryzacji.     Poniżej opisano różnice dla klientów abonamentowych oraz tych z ofertą na kartę i MIX.

Krok 4. W kolejnym kroku na podany numer telefonu otrzymujesz kod, który należy wpisać w kolejnym oknie celem potwierdzenia swojego numeru telefonu.

Ekran potwierdzenia numeru telefonu w serwisie iPlus. Po lewej stronie widnieje komunikat „Potwierdź swój numer telefonu: 60” oraz pole tekstowe do wpisania kodu z wiadomości SMS. Poniżej znajduje się link umożliwiający ponowne wysłanie kodu oraz zielony przycisk „Potwierdzam”. Po prawej stronie przedstawiono graficznie kolejne kroki autoryzacji – użytkownik wpisuje swój numer telefonu i kod dostępu, następnie otrzymuje wiadomość SMS z hasłem, które wpisuje na stronie. Proces kończy się potwierdzeniem i zakończeniem autoryzacji.



Jeśli posiadasz w sieci Plus tylko usługę w ofercie Plus Internet lub Plus Światłowód po podaniu danych otrzymasz możliwość wyboru sposobu autoryzacji na adres e-mail.

Ekran potwierdzenia numeru telefonu w serwisie iPlus, wyświetlający numer „60”. Użytkownik proszony jest o wybór formy kontaktu, na którą zostanie wysłany jednorazowy kod – może to być numer telefonu lub adres e-mail, oba częściowo zamaskowane. Powyżej widnieje informacja, że w przypadku Internetu Mobilnego (w tym Zestawu Domowego LTE), kod zostanie wysłany na podany kontakt. Na dole znajduje się zielony przycisk „Dalej”.  Po prawej stronie przedstawiono graficznie proces autoryzacji – użytkownik podaje dane logowania, otrzymuje jednorazowe hasło, wpisuje je w kolejnym kroku, a proces kończy się potwierdzeniem.

Po otrzymaniu e-maila z kodem umożliwiającym autoryzację należy go wprowadzić na stronie logowania w polu "Kod z wiadomości e-mail", następnie wybrać "Potwierdzam".

Ekran potwierdzenia numeru telefonu w serwisie iPlus, z podanym numerem „60”. Użytkownik proszony jest o wpisanie kodu z wiadomości e-mail, która została właśnie wysłana. Poniżej znajduje się pole tekstowe do wprowadzenia kodu oraz link „Wyślij ponownie” w przypadku braku wiadomości. Na dole widoczny jest zielony przycisk „Potwierdzam” oraz link „Powrót”.  Po prawej stronie graficznie przedstawiono proces autoryzacji – użytkownik podaje numer i dane logowania, otrzymuje kod (tym razem e-mailem), wpisuje go w formularzu, a autoryzacja zostaje zakończona.



Krok 5. Po pomyślnej autoryzacji Twoja usługa została dodana do Twojego konta Plus. Od teraz możesz zarządzać swoją usługą w serwisie internetowym.

Jeśli posiadasz więcej niż jedną usługę w kolejnym kroku na wyświetlonym ekranie „Twoje numery” możesz powiązać je ze swoim kontem przez „AUTORYZUJ”

Ekran serwisu iPlus wyświetlający listę przypisanych numerów telefonów. Znajdują się tu trzy pozycje: jeden numer zaczynający się od „60” i dwa numery zaczynające się od „69”. Przy dwóch pierwszych widnieją zielone przyciski „Przejdź”, natomiast przy trzecim numerze przycisk ma etykietę „Autoryzuj”.

Jeśli korzystasz z numeru w ofercie Plus na Kartę i podczas rejestracji karty SIM nie został podany numer PESEL - udaj się do dowolnego Punktu Sprzedaży Plusa w celu uzupełnienia danych.

Informacje dotyczące Plus Kodu 5 oraz e-hasła, logowania do konta Plus znajdziesz w artykułach powiązanych.

·  

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł