Jak zalogować się do aplikacji mobilnej iPlus przy użyciu konta Plus.pl?

Serwis iPlus umożliwi Ci stały dostęp do Twojego konta abonenckiego. W każdym miejscu oraz o każdej porze masz możliwość sprawdzenia informacji oraz możesz zarządzać usługami.

Pobierz aplikację:
System Android - ze sklepu Google Play.
System Apple iOS (iPhone/iPad) - ze sklepu App Store.

Krok 1. W aplikacji iPlus zaloguj się ustalonym w podczas rejestracji konta Plus.pl loginem i hasłem.

Krok 2. W kolejnym oknie zostaniesz poproszony o dokończenie procesu jednorazowej autoryzacji, w tym celu należy podać numer telefon oraz numer PESEL.
Autoryzacji możesz dokonać także za pośrednictwem Plus Kod 5 lub PUK – w przypadku posiadania usługi na kartę lub MIX.

Krok 3. Po podaniu danych otrzymasz w SMS lub na e-mail 6 cyfrowy kod do wprowadzenia w aplikacji.
Jeśli posiadasz w sieci Plus tylko usługę w ofercie Plus Internet lub Plus Światłowód po podaniu danych otrzymasz możliwość wyboru sposobu autoryzacji na adres e-mail.

Ekran dodawania numeru telefonu z prośbą o wpisanie 6-cyfrowego kodu weryfikacyjnego wysłanego na numer zaczynający się od +48. Pod polami na kod jest przycisk ‘Wyślij ponownie’.


Ekran wyboru sposobu dostarczenia kodu weryfikacyjnego. Opcje do wyboru: numer telefonu lub adres e-mail. Aktualnie zaznaczona opcja numeru telefonu. Na dole przycisk ‘Dalej’.

Krok 4. Po pomyślnej autoryzacji Twoja usługa została dodana do konta Plus. Jeśli posiadasz więcej niż jedną usługę w kolejnym kroku możesz powiązać je ze swoim kontem Plus z poziomu głównego ekranu aplikacji przez „POŁĄCZ Z KONTEM”.

Dodatkowe informacje

  • Do aplikacji iPlus możesz zalogować się bez konieczności tworzenia konta Plus.pl jeśli podczas pierwszego logowania korzystasz z Transferu danych. W takim przypadku uzyskujesz dostęp do zarządzania tylko numerem, z którego korzystasz na danym urządzeniu.
    W tym przypadku nie posiadasz dostępu np. do podglądu zużycia danych pobrania e-faktury. Aby taki dostęp uzyskać należy utworzyć konto Plus.pl i zalogować się do aplikacji przy użyciu adresu e-mail i hasła ustawionego w trakcie rejestracji.
  • Jeśli korzystasz z numeru w ofercie Plus na Kartę i podczas rejestracji karty SIM nie został podany numer PESEL - udaj się do dowolnego Punktu Sprzedaży Plusa w celu uzupełnienia danych.
  • Podczas logowania możesz ustanowić sposoby zabezpieczenia: odcisk palca, rysy twarzy, numer PIN, dodawanie urządzenia do zaufanych

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł