Zmiany na koncie
Zmiana adresu i danych osobowych - jak zgłosić?
Abonent zobowiązany jest poinformować Polkomtel na piśmie lub w formie elektronicznej o wszelkich zmianach dotyczących swoich danych zawartych w Umowie, w terminie 7 dni od daty zaistnienia tych zmian.
Jeśli chcesz zmienić
imię i nazwisko, nazwę firmy:
- odwiedź dowolny punkt Plusa (listę punktów znajdziesz na stronie www.plus.pl/znajdz-salon)
adres e-mail, adres główny, korespondencyjny lub dowód osobisty:
- prześlij wniosek z z nowymi danymi na adres e-mail bok@plus.pl lub
- złóż wniosek w dowolnym punkcie Plusa lub
- skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta na numer 601102601 (opłata wg. cennika taryfy, więcej informacji na stronie https://www.plus.pl/kontakt/koszt-polaczenia ) lub
- jeśli masz numer na abonament zmiany adresu e-mail i korespondencyjnego możesz dokonać w serwisie internetowym iPlus lub aplikacji mobilnej iPlus. Informacje o logowaniu dostępne poniżej, w artykułach powiązanych lub
- prześlij wniosek pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta (ZOZnK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Wniosek powinien zawierać:
-
- imię i nazwisko właściciela lub nazwę firmy,
- numer konta klienta lub numer telefonu komórkowego,
- nowe dane, czyli te, które chcesz zmienić,
- podpis właściciela konta lub osoby upoważnionej do zmian.
Ile kosztuje zmiana?
Zmiana jest bezpłatna.
Informacje dodatkowe
Jeśli chcesz zmienić adres e-mail do wysyłki Zielonej faktury (faktury na e-mail) postępuj zgodnie z instrukcją załączoną w powiązanych artykułach: Jak dokonać zmiany adresu e-mail, na który przesyłane są faktury?
Jeśli masz numer na kartę - w serwisie internetowym iPlus lub w aplikacji mobilnej iPlus zmienisz adres e-mail. Informacje o aplikacji znajdziesz tutaj. Pozostałe dane można zaktualizować w dowolnym punkcie Plusa.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł