SerwisiPlus
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Sklep internetowy
Zmiany na koncie
Jak zresetować Plus Kod 5?

Jeżeli chcesz dokonać autoryzacji w celu powiązania usług z Plus.pl i nie pamiętasz Plus Kodu 5, możesz w prosty sposób ustalić nowy. Możesz tego dokonać za pośrednictwem strony www jak i w aplikacji mobilnej iPlus, zainstalowanej w swoim smartfonie lub tablecie.

 

KROK 1

Wejdź na stronę https://logowanie.plus.pl/ i zaloguj się na swoje konto za pomocą adresu e-mail oraz hasła:

 

KROK 2

Wybierz "Autoryzuj" dla wybranego numeru telefonu:

KROK 3

Wybierz opcję "Nie pamiętam hasła", a następnie podaj swój numer telefonu oraz numer PESEL:



KROK 4

Potwierdź swój numer telefonu – wpisz kod z wiadomości SMS, która do Ciebie wysłaliśmy.
Jeśli nie otrzymałeś SMS-a, kliknij „wyślij ponownie”.

 

 

Jeżeli posiadasz na koncie więcej niż jeden numer telefonu, dodatkowo wybierz formę kontaktu, na który wyślemy do Ciebie jednorazowy kod – numer telefonu lub e-mail.

 

Wzór wiadomości e-mail jaką od nas otrzymasz:

 

KROK 5

Wpisz 6-cyfrowy kod z SMS, a następnie ustal nowy Plus Kod 5 dla swojego konta. Plus Kod powinien składać się tylko z 5 cyfr.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.